Daha pazartesi günü kontrolümüz vardı hiiç bi sorun yoktu hatta doktorum hersey cook normal normal doğuma hiç bi en gel gözükmüyor şu an için demişti. Bu gün nazara mı geldim ne sol tarafımda cok çok hafif bir ağrıyla basladım güne yattım gün boyu battaniye altında. Ara ara geciyo sonra geri geliyo yani tam ağrıda diyemem batma gibi çözemedim. Haftalar gectikce ağırlastığımj hissediyorum bebek büyüdükce baskısı çoğaldığı için mi oluyor acaba siz ne durumdasınız?