Papatyamm1 Sonunda gönüllü sezeryan olmaya karar verdim salıya günümüzü aldık. Hem korkuyorum hem heyecanlıyım.😇
mommysbrids Papatyamm1 hayirlisi olsun pazartesi de ben olacagim nasipse Genel anestezi ile olacagim sizin tercihiniz nedir
Papatyamm1 mommysbrids ben de genel olacağım canım bizim için her şey uyanınca başlayacak inşallah güzel bir doğum geçiririz
mommysbrids Papatyamm1 insallah vallahi ben ilkinde de genel oldum asiri memnun kaldim ortalama tam 20 dk sonra odadaydim doktorumunda eli epey hizli. Ben 35-40 dk sonunda kizimi ezmiriyordum hos mememi cok tutmak istemiyordu sipa 😂 Agrim acik dayanilmayacak kadar olmadi insallah bunda da olmaz
050218Ybmety Papatyamm1 benim baştan beri bi sezeryan bi normal oldu sonra en son pes ettim doktora beni sezeryana alın dedim 🤣
mommysbrids Papatyamm1 yani yarim saat gecmeden gelmistim hatta asansorden cikarken falan hayal meyal hatirliyorum zaten odays geldigimden 10 dk sonra epey kendimdeydim
Byucurtma Kızlar hayırlı sağlıklı bir şekilde kavuşalım inşallah ben bişey sormak istiyorum sezeryan doğumda ultrasona göre mi alıyorlar yoksa adet tarihine göre mi sezeryan olunca ultrasondaki gelişimine göre alıyorlar diye söylüyorlar doğru mu
Papatyamm1 Byucurtma benim adet tarihime göre aldı canım ultrasonda da aynı çıkıyor bebek 1 hafta önden gidiyor ama
Byucurtma Papatyamm1 benim ultrasonla 1 hafta var arada ultrasona göre gelişimleri önde şükür bazıları ultrasona göre diyor sezeryan olunca ama o yüzden anlamadım
Papatyamm1 Akbabas doktora kalsa tam 38+0 da alacaktı biz biraz kararsız kaldık normal sezeryan diye bugün 38+6 ya gün aldık artık
Papatyamm1 mommysbrids ya hemen kemdimize gelmemiz iyi olur ya beneğimizle hemen ilgilenebiliriz ben uzun süre sonra ayılırız sanıyordum
mommysbrids Papatyamm1 biraz bünye meseleside olabilir aslinda yani agri aci esiginden ziyade narkozu hemen atip atamama durumu illaki var Benim doktorumun eli cidden o kadar hizliki tan 15.05 de sedyedeydim bana hadi 5den geri say dedi ve 15.15de kizimi coktan odaya esime götürmüşlerdi bile siz ne ara cikarttiniz giydirdiniz kilosuna boyuna baktiniz insan hayret ediyor. 15.30da asansordeydik iste saati sordum çünkü ben kizim nerde falan dedim Saat 16 oldugunda ben baya kendimdeydim canim