Ozenm 35+0 haftalığım bugün doktor 2700 kg ve boyu 47 cm dedi sizce haftasına göre normal mi 38+0 da sezeryan olacağım bebeğim erkek
benkosarim Ozenm ben de 35 haftadayım aynıyız daha haftanın başındayım 2700 kilo 49 santim boy dedi doktor gayet de iyi gelişimi dedi
Guzelhayat Ozenm tabiki benim oglum ilk hamiellikte 2200falandi 38.2de doğdu 3kilo gayet güzel bebekti.simdi kızım 2700 üç hafta sonra doğduğunda 3bucuklara gelir çok daha iyi olur sizinki de ayni yani
Selosshh Ozenm bende tam 35 haftalıkım ancak pazartesi günü kontrolüm 🤭bakalım ne kadar olmuş bende merak ediyorum
Ozenm Deletedmom_8 yok ya gebeliğim başından beri sıkıntılı geçiyor ne 7 ay kusmadıgım kaldı amniyo sentez olmadıgım kaldı ne kanamam doktora kalsa herkeste olan şeyler
Guzelhayat Guzelhayat haftada 200gr -300arasi alıyor üç haftada 3bucuk kilo olur.31de gitdim 35de 1kilo almıştı toplamda.demekki üç haftada 700falan alır iyi beslenirseniz.
Deletedmom_8 Ozenm yani bunlara normal diyosa niye doktorunuzu değiştirmediniz ? Şahsen doktorum riskli durumlarda bile normal dese bir güvensizlik olur ben değiştirirdim. Çünkü hamilelikte insanın doktoruna güvenmesi çok önemli bence.