jalagasim Merhabalar. İlk gebeliğim ve doğum Kasım ayına düşüyor inşaAllah. Havalar soğuduğu için bir az daha tedirginim ya bir şeyi eksik koyarsam diye. Siz hastane çantanıza neler koydunuz? Ve ya neler konulmalı?