suheyla_cetin1 İyi günler anneler,ben 5 aylık hamileyim yeni 5 ay oldu fakat arada bi hissediyorum bebeği,bu normal mi devamlı hissetmem gerekiyor mu?
Feyza-nur suheyla_cetin1 kac haftalıksınız ? 24 haftaya kadar normal kabul ediliyor hareket hissetmeme veya az hissetme
jalagasim 21-22 haftalıktım, bazen bir gün hiç hiss etmiyordum. Nasıl ağlıyordum ya bi şey olduysa diye. Ama sonra gördüm zamanla düzene giriyor. Aslında haraket ediyor da küçük olduğu için pek hiss etmiyor insan.