Deletedmom_1003 ben ve çevrem hep kız 😂yok Ya öyle birşey bu seneler vs bu Allah’ın kişiye neyi nasip ettiğiyle alakalı tabi biz insanoğlu olarak her olanı birşeylerle bağdaştırıyoruz 😂😂😂😂Öyle halk arası gelmiş gidiyor bu yıl şu senesi bu Senesi diye 😂😂😂Aslında ağza acaba benim nasibim ne diye pelesenk olsa o heyecanı yaşasak aaaa nasibin de kız evlat varmış ya da erkek evlat varmış diye oturtsak belki halledicez de 😂