ftmnr_ttkya 17 haftalıkta neler oluyor kızlar, ben ufak ufak hareketlerini hissediyorum ve bulantim çok şükür bitti 😍😍 sizlerde neler var neler yok 💕💕
Sinemtun ftmnr_ttkya yaaaa bende 17. Haftama girdim ama hissediyor muyum hiç anlamadım 🥹 Bi kaç gündür kalça ağrısı var sizde benzer ağrı yaşadınız mı acaba
Kubrabsyg45 ftmnr_ttkya 17+4 hissediyordum ama birkaç gündür çok yorgunluğun verdiği şeyden mi bilmiyorum ama hissetmiyorum elimi karnıma koyunca ancak öyle 🤦 sadece bel ve kasık ağrısı çok çok var 😏
ftmnr_ttkya Sinemtun bende kasık ve karın ağrısı oluyor gece yatmadan önce. Bol bol dinlenmeyi dene canım cokta soğuk almamaya bak :)))