Rby01
Çokta panik yapılacak bir durum değil. Yerleşme sürecinde gayet normal sonuçta rahim genişliyor. Bende 7. Haftamdayım aynı belirtiler bende de var evet bu süreçte lekelenmem oldu ama doktorum normal dedi. Ağrın olduğu için ille lekelenmen olcak diye de b i kaide yok .