2100_53210 Arkadaşlar Merhaba Yaşım 18 İdrar Tahlili Yaptırdım Ve Şeker Hastası Olduğum Çıktı Sizce Bebek İçin Zararlı mıdır Dahliyeye Sevk Etti Ama Gitmeye Çok Korkuyorum Fikir Verirmisinz
isimyazmakzorunlumu 2100_53210 dahiliyeye gitmezseniz korkun asıl. Doktoru dinleyin kontrol altına alırsınız inşallah.
Ceren67 2100_53210 büyük ihtimalle glukoz çıkmıştır idrarda geçmeyen vücudunuzda geç iyileşen yara oluyomu