1409 Kızlar merhaba adetim 5 gün gecikti adetin 2. Gün gecikmesinde kaset test negatif🥲yarın sabah kan vericem ama hiç bi adet veya gebelik belirtim yok.inşallah Rabbim hepimizin kucağını hayırlı sağlıklı evlatlarla doldurmayı nasip etsin 🫶🏻
Iremalya2 1409 canım benimde günüm geçmişti idrar testi yaptım negatif çıktı sonra 2 gün bekleyip kan testi yaptım 1 aylık gebeydim ☺️ Şimdi 4 aylığız çok şükür
17papatya 1409 canım benim de bugünle beraber toplamda 3 gün gecikmem oluyor adete 1 gün kala beta hcg testi yaptırdık sonuç 1.2 cıktı
1mila1 1409 ya bende ayni durumdayım 6 gün gecikti kaset testte negatif göğüslerde hassasiyet var ama regl de olamadım pozitif de değil sorun ne keske anlayabilsem😔
2100_53210 Bende Öyleydim Canım Erken Gebelik Testi Aldım Ve İkinci Çizgim Silik Çıktı Bir Hafta Sonra Sağlık Ocağına Gdip Kan Verdim Beta HCG 2015 çıktı
1409 2100_53210 sabah bende kan vericem kuzum Ya normalde adet olacağımda göğüslerim hassaslaşıyordu. Ama hiç bi belirtim yok
2100_53210 Benimde kasık ağrım oluyodu bütün belirtiler vardı ama olamadım hakkında hayırlısı olsun canım
1409 17papatya benim de 5. Gün kuzum da kan falan vermedim 2. Gün kaset test yaptım negatifti yarın da kan vericem bakalım
1409 Bioo bende de yok kuzum normalde adet öncesi belirtim başlardı ama ne gebelik ne adet hiç birine dair belirtim yok
Bioo 1409 valla benimde aynı şekilde bide bende düzensizlik var galiba ondan dolayı artık çocuk hevesim bile kalmadı 1 yıldır deniyoruz ne gelen var ne giden çok yipraniyorum
1409 Bioo ahhh kuzum benimde öyle 2.5 senelik evliyim 2 düşük yaptım 17 aydır da tekrar hamile kalmadım
Bioo 1409 valla artık doktorlarada guvenilmiyor canım çok geçmiş olsun. inşallah hayırlı bı şekilde isteyen herkese cocuk versin rabbim🤲