Tubitttt Arkadaşlar merhaba 37 haftalık hamileyim bugün işk kez çatı muayenesi yapıldı. Muayene oldukdan sonra hafif kanamam oldu. Üç saat geçti halen ara ara oluyor. Normal mi sizce? Yoksa doğum başlangıcı mı ne yapmam lazım ? Başına gelen var mı ?