Arkadaşlar 18+6 yım. İki hafta önce üçlü tarama yapılmıştı. Aslında öncesinde ikili de yapılmıştı ve sonuçlar gayet temiz çıkmıştı. Dün üçlünün sonucu için doktora gittik. Doktor bir sorun yok falan dedi ama çok meşguldü aceleyle baktı. Üçlü sonucunda benim hcg 34397 çıktı hcgnin düzeltilmiş momu ise 2,03 çıktı. Etrafımda diğer gebelerin üçlü testlerine göre bu değerler fazla yüksek geldi bana. Tr 21 riski de 1/312 çıktı. Sizlerin sonuçları nasıl lütfen yardımcı olur musunuz çok korkuyorum bir sorun var diye😔