sliya30 Doğum için 6 saatlik yola çıkmam gerek acaba bir sorun olur mu doktora yine sorucam gittiğim de ama yapan var mı…. Başlarsa ortalarda yolculuk yaptım sorun yaşamadım bu sonlar olduğu için birşey olur mu diye aklıma geldi
Fnd92 sliya30 doktorunuz daha iyi bilgi verir ama 34.haftadan itibaren eğer özel araçla gitmeyeceksem bi saat arayla 15dk yürüyüş yapmayacaksam hiç bi yere gidemezsin dedi doktorum çok hareketsiz kalındıgında bebek pıhtı atarmış çünkü. Sizde evle kıyaslamayın bence çünkü saatte bi tuvalete kalkıyoruz en kötü 🙂
Hilolosko sliya30 ooooo o kadar çok yolculuk yaptım ki bişey olmadı 😂 sadece belin fazlasıyla ağrır ama tabiki her insanda farklı bende bişey olmadı
sinoli sliya30 Eğer sıkıntılı bir gebelik geçirmediysen olabilir, Bende çok gittim geldim heme 12-15 saatlik yolları. 25 haftalıkken 15 saatlik yol gittim, 32 haftalıkkende 3 saatlik uçak yolcuğu yapacağım Allah izin verirse. Ama otobüs yorar seni biraz 🥰
Opheliaaa sliya30 Valla ben 15 dk otobüs yolculuğu yapamıyorum tıngır mıngır sallanıyor içimde bebek hop hop hopluyor yüreğim ağzımda gidiyorum valla cesaret edemezdim 6 saate
_edakrsu22 Opheliaaa valla benimde amcam vefat etti bugün cenazesine gidemiyorum otobüs yolculuğu affedersiniz yemiyor 6 saat uzun bı sure bence
sliya30 Opheliaaa ben 9.hsdtada 15.hadtada 20 lerde hep yaptım Allaha şükür sıkıntı yaşamadım 🙈😁 doğumu annemlerde yapmam gerek o yüzden umarım yine sorun olmaz, aslında böyle şeyleri kafaya takmam rahatım ama yinede sorayım bi dedim
Opheliaaa sliya30 9da 15de 20 de başka şuan başka ama 🤭😂 Ben 32. Haftaya kadar 1 saatlik mesafede işyerine gidip geldim o koymuyor da. Şuan 37. Haftadayimn doktor randevusuna zor gittim bebek iyice aşağıya düşmüş hemen bir sallantıda kayacak gitcek doğum baslicak hissi var
Busradgn12 Ben sürekli yapıyorum henüz 20. Haftalardayız izmirden Mardin’e gitmişliğim birde geri dönmüşlüğüm ve hiç durmadan gezmişliğim var çok şükür hiç birsey olmadı kafana takma takarsan olur😂😂
sliya30 Busradgn12 evet bende takmıyorum hep yaptım zaten ama 35vden sobra tehlikeli dediler diye duydum yoksa ben yerinde hiç durmuyorum 🙈😁😁
aysenur2507 Busradgn12 ben de 17.haftada 15 saatlik otobüs yolculuğu yapıcam bir sıkıntı olur mu acaba doktor sorun olmaz dedi ama yürüyüş yaparsın dedi
yenianneadayi_ aysenur2507 eğer sıkıntılı bir sürecin yoksa sorun olacağını sanmıyorum. Sadece ayakların şişebilir ondada sık sık hareket ettiriceksin. Zaten doktoruna sormuşsun o senin sürecini çok daha iyi bilir. Ben 26. Haftamda falan 12 saatlik yolculuk yapmak zorunda kaldım doktoruma danıştığımda molalarda sık sık yürü hareketsiz kalma iyi yolculuklar demişti ☺️