Ervarana Merhaba benimde cumaya gun verdi 39+4 olucaz inş nedeni ise bebegim sonmedi makat geliş olduğu içiin herkeze hayırlı dogumlar dilerim sezeryan acaba nasıl olucak korku var heycan var degişik duygular
0619 Benimde 38+4 ve bebeğim dönmedi ama bizim 40 haftayı doldurana kadar bekliycez ilk Doğum olunca bekliyorlar dönme ihtimaline karşı
Ervarana 0619 merhaba canım benimde ilk dogumum dondurmek için neler neler yaptık tam 40olmadan sezeryan olucam inş 39+4te saglıkla gelsin inş onemli olan bu senin içinde inş doner donmesede sezeryan dan korkma
Belissima Hana_33 erken değil dimi canım. Bebeğin kilosu normal mi, bende sezeryan olcam da 39-40 ı bekleyelim diyorum. Kilosuna diri olsun diye
Tmklslh Hana_33 canm bence maalesef deme hayırlısı olsun saglıklı gelsinde dogum seklinin bence hicbir önemi yok☺️Sevgiler💕
Hana_33 Belissima 37+3 haftaligim en son baktığımda 2600 du bu cuma sezeryan olvktm vazgeçtim devlete gdcm yarın bakcm 10 da haber verim size
Hana_33 Belissima valla bugün devlete gittim özelde muayene oluyordum. Dedi bebek 2900 kilo iri bir bebek değil karnin da iri değil normal doğumu denemekte fayda var dedi. Bekliyorum bende 10 gün snraya yine kontrol var o zmn bakcz valla devlet daha iyiyms😀