[silindi] Merhaba kızlar 35+2 haftalık hamileyim. Şiddetli baş ağrım var ve 2 gündür aşırı şiştim. Sağ göğsümün altında karın boşluğunda ağrım var sizce gebelik zehirlenmesini yaşıyorum ?
Feride_eymen2 [silindi] ben dogum yaptim protein kacagim 3 uzeriydi ve tansiyonum 21 di cok asiri odem olmustu ellerim ayaklarim balon gibi sismisti bide gozunuzun onu de boyle ucan sinek gibi seyler goruyodum gozlerede yansiyo dikkat edin acil 36 haftalik dogum yaptim cocugumda sorun yoktu 2400 dogdu ertesi gun taburcu olduk
[silindi] Belirti olarak internette İdrar da protein kaçağı yazıyor e nabız da daha önce ki idrar sonuçlarıma baktım ve kreatinin 0.44 mg yazdığını gördüm pek anlamadım açıkçası yardımcı olurmusunuz
Soruyorumm [silindi] büyük olan mı onmuş o zaman sıkıntı olmaz ama zehirlenme birden olabiliyor bi acile görün istersen
Akoglubuse Kadın doğumcunuza yazın hemen ve sık tansiyon takibi yapmanız lazım,idrarda proteine bakmaları lazım,kreatinin ayırıcı bi test değil,bol su için ama ihmal etmeyin.Tansiyon 130/90 ve üzeri takip edilmesi gerek demek