e_k kizlar selam ben hamile oldugumu adetimden 5 gün önce ögrendim normale adet günüm cumartesi olacak ve şuan kasik agrilarim var batma var bunlar normal mi 🙄 bi tedirgin oluyor insan adet olacakmisim gibi
Teslimeesma e_k benim adetim 4 gün gecikmisti kasık ağrısı bel ağrısı aynı adet olacakmisim gibi sancidan duramiyordum test yaptım pozitif çıktı 😁
[silindi] e_k Canım benim kasiklarima bicaklar saplaniyor sanki hele ki hapsirinca oksurunce dunyam duruyor🥹Ama yapacak birsey yok bebek yerlesiyor normal🥹