Yarın 40+3 um Dr um artık doğumu başlatacak suni alacağım. Bekleyemem çünkü bebek kilo alıyor dördün üzerine çıkarsa risk dedi. Suni alanlar tecrübeleriniizi yazabilir misiniz. Ondan önce ise hamile olan olmayan herkes bunu gören ne olur bana dua etsin bir kızım var anaokulu a gidiyor gurbetdeyim eşimin ailesi gelmez kardeşim var okula gidiyor annem de onu bırakamıyor kendim 100 u geçtim kilodayım
onun için normal yapıp ayaklanmak istedim SAĞLIKLI COK KOLAY HAYIRLI Normal doğum yapmam için dua bekliyorum Allah razı olsun