Kızlar bugünle beraber 3 gün gecikmem oldu normalde 4 ekimde olmam gerekiyodu.Pazartesi yani adete 1 gün kala kan verdim 1.2 cıktı sonucum gebelik olsaydı çıkar mıydı sizce dün akşam da pembe leke geldi bulanık gibi bi daha da gelmesi aşırı bel ve kasık ağrım var gebelik testi yapsam çıkar mı acaba