g_gulsn Merhaba arkadaşlar 32+2’deyiz ve bugün kontrole gittiğimde doktor bebeğimin 10 gün geriden geldiğini söyledi bu konuda bilgisi olan var mı ve ciddi birşey mi aklımı çok kurcaladı 🙄
immos 30 hafta kontrolünde göbek çevresi bizimde 1.5 hafta gerideydi bugün 32+4 de gittim gayet iyiydi endişe etmeyin bir sonraki kontrolde aynı kalmadığı sürece problem olmuyor önemli olan geriden de gelse düzenli büyüyor olması.