Arkadaşlar normalde reglimden 3 gün en fazla 1 hafta öncesinden kaşığımda ağrı sancı olurdu bacağıma vururdu ağrısı regl olacağım derdim ve olurdum ama şuan adetime 1,5 hafta var benim hiç olmaz dı böyle bişi ilk kez başıma geliyor 3-4 gün önce kahverengi lekelenmem yalnızca 1 defa da kan gördüm soluk pembe adet bitiminden sonra… dünden beri de belim inanılmaz ağrıyor sağ kasığım aşırı ağrıyor gece uyuyamadım bacağıma vuruyor o sancıyı anlatamam size ve bugün çok güzel rüya gördüm 2 senelik evliyim doğum sancısı hiç yaşamadan belden iğne vurulup bi bebek doğuruyordum boyu uzun çok güzel bi bebekti sizce hamilelik var mıdır acaba erken yumurtlama mı oldu siz adete 1-2 hafta kala kasık,bel bacak ağrısı yaşayıp lekelenme de yaşayıp hamile olduğunu öğrenen var mı aramızda (not; yumurtlama zamanı asla böyle acı çekmiyordum ilk kez başıma geliyor.. üşüttüğümde karnım saniyelik ağrır geçerdi 1,5 gündür sürüyor bu ağrı parol içtim geçmiyor şiddetli baş ağrısı yaşıyorum birde) lütfen yorumlarınızı bekliyorum … erken kasık bel bacak ağrısı yaşayıp hamile olduğunu öğrenen var mı