Haticecinar ya ben bişi daha dicem sana benim hiç kanamam olmadı allaha şükür ama geçen haftya kadar kasık ağrılarım vardı ara ara girerdi bazen adet gibi acırdı geçerdi ama bu hafta onlar da geçti normal mi ki bu da sende nasıl ? 🤔 ben çok yiyorum bu arada evet. Sabah kalkınca boş mideye biraz kusuyorum ama pek bişi çıkmıyor tabi. Valla öğüre öğüre yiyorum yumurta, süt, peynir, bal vs. Sonra öğlenleri de bılantım devam ediyor yoguet meyve falan yiyorum. Akşam yemeği bide normal yiyorum akşama baya azalmış oluyor çünkü.