Sinemberkehan Merhaba, Ben bu gün ovulyasyon test yaptım, ama silik çıktı, anlamadım şimdi yumurtlama yokmu?
Bebekliannee Sinemberkehan ya aynıyız . Bende dün doktora gittim yumurtalrin var dedi ama yumurtlamişsin yada çatlamış demedi. Bende ovilasyon testi aldım . Bugün yapacaktım adetin 11.gunu bugün ama testi yapmadım akıntım yok diye. Yarın başlamayı düşünüyorum. Kaç günde bı adet oluyorsun aynıyız galiba.
Sinemberkehan 323832 Bu gün 13- cü günüm. Dün doktordaydım, 1 yumurta var dedi doktor. Ama çatlamış mı onu bilmek için test yaptım
yanikkozaanne Sinemberkehan canım ovulasyon testi hep böyle çıkar yumurtlama günü t çizgisi c çizgisinden daha koyu ya da aynı renk olur o günleri değerlendir
323832 Sinemberkehan ama yumurtan yeterince büyümüşmuydi ki daha yumurtlama gozukmuyo bu testte once iki cizginin kirmizi olmasi lazim eger sonra ki gun siliklesirse o zaman catlama olmus oluyo
suadeeee Sinemberkehan doktor yumurta var dediğinde yumurtlama var demek istediyse çatlamıştır çatlayınca böyle gözüküyor
Sinemberkehan suadeeee Yo canım yumurtlama demedi. 1 sağlıklı yumurta var dedi Ultrasonda kendim de yumurtayı gördüm
323832 Sinemberkehan aynen canim yarin tekrar et at yine bakalim bende ovulasyon testleriyle hamile kaldim
suadeeee Sinemberkehan eğer doktorun dediği gün ovülasyon testi yaptıysanız yine silik çıktıysa yumurtlama demek istememiştir o zaman sağlıklı yumurta dediği büyümekte olan yumurtadır belli bi büyüklüğe ulaşınca yumurtlama deniliyor sonra da çatlama oluyo
Sinemberkehan Bebekliannee Canım ben 3 aydır doktor kontrolundeyim. Geçen ay 3 sağlıklı yumurtadan hamileıik olmadı. Bu ay rahim filmi çekildim. 27-28 günde bir adet oluyorum. Bakalım bu ay hiç umudum yok aslında 1 yumurtaya
Bebekliannee Sinemberkehan bende 27-28 günde bı adet oluyorum. Bana belirtmedi 1 tane var diye. Sadece yumurtaların var dedi . Daha önce kaçıncı gün yumurtlama gördün
Sinemberkehan Bebekliannee Ben hiç yapmadım test. Geçen ay doktor çatlatma iynesi vermişti , neredeyse 13- cü günümde