Seraptannnn benim 8 haftalık olarak gözüküyor ama daha küçüktü yani 6 haftalık falan kanamam oldu biraz sonra doktora gittim keseyi gördük falan ama kanamam durmadı yani çok yoktu kesilip tekrar oluyordu damla şeklinde bir hafta sonra doktor kontrolünde ultrason ile bakıldı kese gözükmüyor dedi doktor kan istedi beta değerim düşmüştü düşük olucak sağlıksız gebelik olduğunu söyledi kürtaj ve kazıma önerdi bende istemedim kendisinin düşmesini bekledim dört gün önce iki tane parça geldi ve iki gün önce de regl oldum ayrıca kan verdim beta düşmüşmü diye ama yükselmişti beta değerim tekrar doktora gittim işte parmak büyüklüğünde parça kalmış daha ama düşüyor dedi endişelendik çok doktorlar bile neden betanın yüksek olduğunu anlamadılar bugün kan verdim çok şükür 500 e kadar düşmüş ve ufak ağrım var sanırım tamamen temizleniyor salı günü tekrar gidicem inşallah bir sorun olmaz 🥺 Allah yardımcınız olsun 🙏💖