Ayseas1 canım, 34 haftalığım her an doğurma ihtimalim de var. Odasını yapıyorum eksiklerini tamamlamaya çalışıyorum hiçbirşeyi eksik olmasın diye uğraşıyorum. Ama gel gör ki anneliğe bende ısınamadım. Bir de sürekli kusmalarım ve ağrılarım var. Doğumun olsun bebeğini kucagına al bence o zaman hissedeceksin anneliği seveceksin. Ben öyle düşünüyorum:)