BbGeBe Alıp kullananlar deneyimlerini paylaşabilir mi ? Gerekli mi , kullanışlı mı? Gebeyken alınmalı mı yoksa doğumdan sonra gidişata göre mi alınmalı sizce ?
Mer93 BbGeBe mochi pompa değil aslında kiminde yapı gereği bi taraftan emzirirken diğer taraftan süt akar mochi o akan sütü toplamak için gerek olup olmadığına da doğum sonrası bakabilirsiniz eğer çok ihtiyacım yok diyosanız güzel bi el pompası alabilirsiniz