Kusma doğum belirtilerinden biri , annem beni doğurmak için hastaneye gittiğinde acilman yok hiç eve git demişler hastanenin bahçesine çıkınca kusmaya başlamış 2 saat sonra ben doğmuşum o yüzden bı doktora gidin isterseniz illaki nişan gelcek diye bişi yok kanala girmeye başlamışsa açılmaniz var olabilir şu anda