Bebekk01 2953 gözüküyor .cok agrim oluyor acaba ne zaman dogurucam diye tahminlerde bulunmaya basladim.sizde durumlar nasil agrilar sizilar? Her lavaboya gittigimde nisan geldimi diye bakiyoruk
Teslimeesma Bebekk01 35+0 da 2700gr dı kızım😀şuan 36+2yim bel ağrıları ara ara giren yalancı sancılar vs hiç bitmiyor her lavaboda kontrol ediyorum erken olmasına rağmen 😁 yerimde durmuyorum erken gelsin diye sabırsızlanıyorum ilk çocuk olunca 😁
melisinmutfakblogu Bebekk01 37+1 de yani dün 3800 dedi 3 hafta önden gidiyormuş 37+6 da zorunlu sezeryan olacağım erken doğum riskim vardi 3 hafta önce nişanım geldi ara ara hala geliyor 4 gün önce de çok az suyum geldi ağrılar benim için katlanılmaz halde 29.haftadan beri sürekli sancım var
Boncukoyunu1 37+3de 3300 gramdı şuan 37+6yiz☺ bende şuanlık ağrı sızı yok sezeryan olmasam oğlum 40i falan rahat görürdü diye düşünüyorum😬
Bebekk01 melisinmutfakblogu benimde riskim vardi neler cektim neler. Nisanin geleli baya olmuş. Suyunda azar azar geliyormus enfeksiyon riskine karsi yatirmadilar mi seni
Boncukoyunu1 Bebekk01 Bundan 2 hafta önce falan yalancı sancı oldu bir daha çok şükür olmadı ağrım. Cok yorulursam belim ağrıyor gece boyunca. Onun dışında şükür iyiyim mide yanmam oluyor oda normal 😬☺
melisinmutfakblogu Bebekk01 bebeğin suyu fazlaydi zaten ondan yatırmadı nişanım hala gelmeye devam ediyor doktor olabilecegini söyledi sadece sancıları kesmek için serum takıyorlar
Bebekk01 melisinmutfakblogu allah yardim etsin madem sezaryan olacaksin en azindan normal sancin olmasin insallah
Damladamla123 Ben de 37+1im bugün çatı kemiklerimde aşırı ağrı var baskı var yürürken çok zorlanıyorum 🥲
Bebekk01 Boncukoyunu1 herkesin hayalindeki gebelik😂 benim agrimayan yerim yok 5.5 ayliktan beri cocuk asagida oldugu icin özel bölgem artik yeter diyor😂
melisinmutfakblogu Bebekk01 ahh keşke ağlamaktan başka hiç birşey yapamıyorum inşallah pazartesi kavuşacağım
Boncukoyunu1 Bebekk01 Çok şükür hamileliğim iyi geçti 😂 darısı doğumuma inşallah😬 olsun içimizde bir insan yaşıyor ne gelirse başımıza seve seve sağlıkla gelsinler bir de yeter😍