Elif25- ilk başta çok zor geliyor ama bi tane içeyim bişey olmaz dedikçe onun arkasını kesemezsiniz direk bırakın üç dört hafta zorlu geçiyor alışkanlıklara dönmek istiyor insan ama sonra alışıyosunuz emin olun. Ben içiyorım bişey olmadı diyenlere bakmayın lütfen içinizi rahatlatmasın bunlar başkasına olmayan size olabilir ki bu çok yüksek bi ihtimal bebeğinize bişey olsa onun vicdan azabını bi ömür siz çekersiniz. Zorla sizi istemediğiniz bişeye maruz bıraktıklarını düşünün ne kadar kötü hissedersiniz bebeğinizde öyle size emanet kaçacak gidecek yeri yok yazık minnacık canlara