Aslan04 hcg yazan yerde 50 alti olursa erkek 50 ustu olursa kızmış güya bende oyle duydum ama sacma geldi bilmiyorum daha ikili taramaya girmedim ben 11 hft 1 gnlugum doktrm gecen hafta cinsiyetimizi dedi cok erken soyledi 12.hafta da girecegim taramaya o zaman bende bakacam hcg kac diye