Esmakrds evet baştan beri öyleyim ben hamileliğimin başından beri kusuyorum ve hep aynı sorun oldu son aylarda baskıdandır ama ilk aylarda da normal sessizce kusan bi insan değildim hep özür dileyerek söylüyorum çok fazla övdüğüm için hep kaçırdım resmen bi yandan eşofmanımı indirip öyle kusuyordum çünkü rezildim yani hala öyleyim gerçi mide bulantılar ve kusmalar hala geçmedi