Allah korusun ama belki de sizin sandığınız kadar basit bir şey değildir? Gördüğü sorunu söylemesin diye mi giriyoruz onca detaylı teste tabikide tespit edilsin bize söylensin diye giriyoruz. Doktor moralimi bozdu demek yanlış yani. Ha tabiki tek doktorla kısıtlı kalmayın bir iki doktora daha görünün ama sorunun ne olduğunu,ne kadar önemli önemsiz olduğunu biz bilemeyiz sonuçta. Doktorlar olanı söylüyor objektif bir şekilde, bizi yatıştırmaya çalışmıyorlar burası da bir gerçek.