dmtturan Benim 2.gebeliğim. Ve oğlum ilk zamanlarda babasına benziyordu, sonradan ikimize de benzetenler oldu. Şimdiki bebeğimi ise ultrasonda yüzünü görünce, birde baktık ki aynı abisi. 😅 Yani sürekli oğlumu gördüğüm için, abisinin kız versiyonunu doğuracağım galiba.