Azrasare Güzel anneler , Her öğünden sonra hatta meyve veya tatlı yedikten sonra başım çok agrıyor ve baya geçmiyor . Sanki yediğim şeyler beynime çıkıyor öyle agrıyor :( bu durumla karşılaşan var mı neden olur ? Tansiyon ölçüyorum bir sıkıntı yok. Doktora gittiğim de sorucam ama yaşayan annelerimiz varsa bilgi almak istedim . 17 haftalık gebeyim .
Azrasare Tgbabsra öncelikle cevap verdiğiniz için teşekkür ederim çok tok sayılmam tam anlamıyla aç da değilim şekerimi ölçtürdüm 145 çıktı normal mi bu değer
Tgbabsra Azrasare kaç saat önce yemek yediniz yüksek suan yemek yiyeceksiniz 15 dk boyunca ne yiyorsanız sonra 45 dk sonra ölçeceksiniz 145 çıkarsa yüksek en çok 140 olması lazım
Azrasare Tgbabsra bir saatten fazla olmuştu birşeyler atıştıralı . İlk gebeliğimde şeker yüklemesi yaptırmıştım 92 çıkmıştı . Bi sıkıntı yaşamamıştım . Ama bunda farklı giden birşeyler var hissediyorum
Tgbabsra Azrasare şekerin var doktorla konus diet yapacaksın :( 1 saat i geçmiş 145 diyorsun Allah yardımcın olsun zor