Kızlar 14+5 günlük hamileyim , doktor bebeğin eşi rahmine yakın takip edilmesi gerekiyor sürekli takibini yaptığın dotkoruna söylersin dedi. Kendi doktorumu aradım oda onu soylemesi için çok erken korkma sorun olmaz dedi. Sadece ara ara kasik ağrım oluyor kanamam filan yok çok şükür ama çok korkuyorum. bu durumu yaşayan var mı