9 gün oldu 5 tüp kan alındı stajer bi erkek almıştı alamadı yarıda bıraktı başkasını çağırdı o sırada canım çok yanmıştı hala dokununca acıyor normalde kolum hiç morarmaz ilk defa başıma böyle bişey geliyor damarım zarar görmüş olabilir mi bi yere gitmem gerekiyor mu yada krem falan mı sürsem  