Gizemrah55 Oğluma normalde Bebelac 1 devam sütü veriyodum kusması olduğu için Bebelac in anti reflü olanını aldık biraz koyu mama normaliyle karıştırıp versem sıkıntı olurmuki böyle yapan varmı aranızda?