Canım ben Dalin granül sabun kullanıyorum ve yumuşatıcı kullanmıyorum çamaşırlarına. Bebeğim yaz bebeği hem debtam sıcaklarda doğmasına rağmen sadece 1-2 kızarıklık oldu tam pişik oldu diyemem rahat geçti şimdiye kadar şükür.
Ben baby turco kullanıyorum çok memnunum hamileyken 1 paket bir numara, bir paket de 2 numara almıştım korktum pişik yapar mı falan diye ama keşke tüm numaralardan alsaymisim ikişer paket pişman oldum. Biz 1 numaradan bir paket kullandık sonra iki paket iki numara şimdi üç numaraya geçtik