Hilaynur Bana doktorumun söylediği şey hep şuydu, açlıktan ağlasan bile yemeyeceksin. Akşam 6dan sonra hiç birşey yemiyorum. Sabah yumurta peynir gibi proteinden zengin besleniyorum, aralarda yoğurt kuruyemiş şekeri az meyvelerden yiyorum az porsiyonda, çok acıkırsam çorba salata yapıyorum. Akşam yemeğindede sebze yemekleri çorba yoğurt salata felan yiyorum. İlk 18 hafta peynir ekmekten başka bişe yiyememiştim çok bulantım oldu benim, sonrada böyle beslendim birde hep hareket halindeydim bu haftaya kadar çalıştım. Birde çok su içiyorum, 5 lt kadwr içiyorum günde, ama hamilelik öncesindede çok içerdim ben 4 ltnin altına düşmezdim, kg fazla olunca su miktarınıda artırmak gerekiyor demişti diyetisyenim. Korkmayın, paketli gıdayı, asitli içecekleri ve şekerli içecekleri ve dışardan yemeyi tamamen bırakırsanız çok iyi bir şekilde tamamlarsınız.