uygaranne ben direk odasını yapmayı düşünüyorum. Cocukla ugrasmamak için sonradan.çünkü oturma odamı bozucam cok iş cıkıcak ileride zorlanabilirim gibi geliyor
Birde anne yanına küçük bir sepet 3,6 aya kadar yatırabilmek için..
Ama mobilya markası varsa bende öneri alabilirim🤗