Sarel Herkes kız 40 haftayı beklemez, kızlar erken gelir diyor. Doktorum da kızım için 40ı doldurmaz daha erken gelir hazırlıklı ol dedi. Daha önce duyan bilen ya da kızı 40ı dolduran var mı?
Ozge_5516 Sarel bende su kosecikde bekleyeyim bnde oyle duydum kız erken helir diye ama dogru mudur bilemem yada canlari ne zaman isterse o zaman mi gelir 🙂
Hiraayse Annemveben2 aynen bende bekliyorum dünyaya gelmeyi istemiyor karnımda hep duracak gibi hissediyorum 😂😂
Annesininportakali53 Sarel Allah Allah o oylemiymis ben tam tersi diye biliyorum çünkü etrafımdaki herkes öyleydi erkek doğuran arkadaşlarım 36-38 kız doğuran da 39-41aradi doğurdu hep
kitapkurdu Sarel oğlum 35haftalık doğdu. Ben doğum yapacağım zaman bi Kadın geldi 42 haftalık olduk kuzum hala gelmiyor mecbur sezeryan olucam demişti. Bence alakası yok ya 🤭
Haticehkak Sarel kesinlikle yanlış olduğunu düşünüyorum. Benim kızım 39+5 de doğmuştu. Eltimin iki oğlu var ikisi de erken doğdu mesela. Görümcemin kızı 41 e yengemin kızı da 42ye kadar durmuştu. :)
Gizemmdgru Benim bebeğimde kız herkes erken doğar diyor ama bir arkadaş kızını 43 e yakın bir haftada doğurdu 🤣🤣🤣
aylin-yurtseven123 Banada kız bebek erken gelir diyorlardı çok hareketliyim hergün yürüyorum hiç yerimde durmuyorum 32. Haftama kadar çalıştım günde 15-20 kez 6. Kata inip çıkıyordum 37+5 iz daha kanala kafasını yerleştirmemiş bakalımm😀😀