Caglaa21 Merhabalar anneler ben Çağla 14+3 olarak hamileyim test verdim ama haftaya öğrenicez e nabızdan göstermiyor yardımcı olur musunuz
Tubatgn Caglaa21 doktorunuz ekrandan grafik ile karşılaştırıp yorumlayacak e nabıza sadece kan sonucu düşer
m_k34 E nabızda hala işlemler yazıyordu bende de hastaneye gidip sekreterlikten aldım çıkmış yani e nabıza güvenmeyin.
Caglaa21 Referans değeri normal diyor ama raporu açamıyorum doktoruma yazdım haftaya kontrole gittiğimde sistemden bakarız dedi kötü bir şey olsa erken müdahale için haber verilir miydi çok tedirginim de 🥺🥺