Bende Londra’da yaşıyorum temmuzdan ağustos ayına kadar toplam 5 kere uçtum 😂 ama varis çorabı ve bol du tüket çok önemli ve 1 saat içinde bir kere uçakta yürüyüş yaptım çok şükür sıkıntım olmadı tabi doktoruma sanmıştım bir riskim olmadığı için bir kerede 8 saatlik araba yolcusu yaptım memleketten İstanbul’a dönüşte berbat oldum ayaklarım şişti karnım taş gibi oldu çünkü uzun saat uzanamamak kötü canım .