Kızlar yağız isminde karar kılmıştım ama bir türlü içime sinmedi seslenmesi söylemesi biraz zor Ömer ismini de başından beri beğeniyordum ama çok kişide olduğu için vazgeçmiştim hem İslami açısından güzel bir yerden de geliyor tekrar kararsız kaldım yardım edin