Ya ben bir şey sormak istiyorum ben dün ağda yaptırdım ilk defa bacak ve bikini bölgesine bacaklarım da sanki alerjiden dolayı kızarıklıklar olur ya öyle şeyler oldu baya hemde bikini bölgesinde de hem kızarıklık hemde sivilce gibi şeyler çıkmış böyle olması bide ilk yaptırdığım için normal mi yoksa anormal bi durum mu var aranız da yaşan var mı yardımcı olursanız sevinirim