Aslcmk Kızlar merhaba ilk gebeliğin 26 haftalık olduk her geçen gün biraz daha endişeleniyorum acaba nasıl bakicam neler yapmam lazım diye yanımda kimsede yok sadece eşim var bu konuda önerileriniz neler?
gamzelim1 Aslcmk emin olun doğunca eşinize bile güvenemezsin çocuğu. Annelik böyle bir şey. Korkma bende öyleydim. Ama bakılıyor yani