Huriye_g Merhaba, 25 yaşındayım ilk hamileliğim :) son regl tarihi 11 ağustos hesapladım zaman 6+1 olarak hesaplıyorum fakat happy mom uygulaması 8. hafta olarak gösteriyor hangisi doğru acaba 🤔
Eldgrn Huriye_g başlangıç tarihi önemli doğru hesaplanmış uygulama bende 2 ay olacak nerdeyse zaten 11 ine
Htc3866 Huriye_g uygulama doğru bir şekilde hesaplıyor ama en net olanı kese ve bebek gelişim haftası onu da doktora gittikçe ay ay öğrenirsin
3MelekAnnesiiii Huriye_g bende happy momda baska hafta vardi. Dogum gunu olarak girince haftam gunum tam hesaplandi ve su an dogru
Huriye_g Fadimegll321 hayırlısı olsun benim bugün tam 8 hafta olarak gösteriyor:) ama hala kafam karışıyor hafta hesaplamada
3MelekAnnesiiii Huriye_g bebegin dogacagi gun Mesela yazio ya bastan kayit olurken son adet gunun baslangici diye. Onun altinda veya ustunde bebegin dogum tarihi girin yazio ona yazdim ben gunune kadar dogru cikti
Ozkanzynp Huriye_g benim de son adet tarihim 11 Ağustos doğrudur 8 haftalık bugün itibariyle Ama doktor kontrolünde bebeğin dollenmesine göre degisede biliyor 1 hafta ileri yada geri cikabilir
Huriye_g Ozkanzynp teşekkür ederim doktor 6-7 haftalık demişti ama sağlık ocağında testleri yaptırıp tekrar gideceğim o zaman netleşir sanırım :)