@Zeysem ben 16 temmuzda doğum yaptım. Kendisine 37. Haftada gittim 2 kez muayene oldum 3. Ye doğuma gittim zaten. Aksam üzeri 3 bucuj gibi hastaneye gectik hep ebe ilgilendi sevilay hanımı en son doğururken gördüm. 9 10 cm açılma olup çatala cıkıp bekledim ebenin aramalarıyla en son doğuma girdi. Odaya 21.23 gibi girmiş 21.28de doğum oldu. Ebesinden cok cok memnun kaldım Nagihan ebe Allah ondan razı olsun