Ben ilk bebeğinde chicco goody kullanıyorum. Çok hoş sürüşü de kolay memnunum ben çok. kullanırken tek eksisi tek yön olması oldu ( o da bebekle birbirimizi görmemiz için değil etrafı görmesini tercih ederim )alırken bunu önemsemedim ancak çift yönlü olduğunda rüzgarlı havalarda terse çevirerek rüzgardan soğuktan daha kolay korunabilirdi. Bebek kucagimdayken tek elle kapatabiliyorum ve ikisini bir taşıyabiliyordum. Eski evimde asansör yoktu mesela rahat olmuştu. Araba bagajına da kolay sığıyor.