Rrahimee Cinsiyeti kaçıncı haftada öğrendiniz ..13+4 deyim ama yanılma payı cikarmi düşüncesiyle biraz daha mi beklesem diyorum ama merakımdan da duramıyorum biran önce gitmek istiyorum 🤭
Sermec27 Rrahimee İlk oğlumu 12+3te erkeğe benziyor demişti doktorum 16 da kesinleşmişti erkek olduğu ikinci oğlumda 13 te kıza benziyor demişti doktorum 17 de kesinleşmişti erkek olduğu 🥰
Eldgrn Rrahimee 12+6 da öğrendik tabi net gördük biz ondan emin olduk tahmin olsaydı sıkıntıydı Allah’tan Bizim kızçe zorlamadi bizi
elifffff1601 Rrahimee 13 te erkek 18 de kız 22 de kiz 29 da tekrar erkek 😆 doğurana kadar bakalm ne cikarsa bahtimiza 🤣
Rrahimee Sermec27 ilk bebeğimiz cinsiyet söyledikten sonra bı kaç ay sonra farklı bı cinsiyet çıkarsa diye endişe ediyoruz aslında sabirsisiz biraz hazırlıklara hemen başlarız gibime geliyor 🤭
Acemianne8 12 haftalığım tam bugün gittim kız olduğunu söyledi %100 sonradan değişme falan olur mu bilmiyorum