Nzl38 selametle alın kucağınıza inşallah 😍🤲🏻 35+1 de sezeryan doğum yaptım bu 2 ci gebeliğim. Bebeklerim 2300,2280 kg doğdular küvezde kalmadılar çok şükür. Devlet hastanesinde doğum yaptım doğumumun 2. Günü bebişlerle kendim ilgilendim şuan 20 günlükler tek anne sütü ile besleniyorlar doğum kilolarını geçtiler çok sükür 🥰🤗